onsdag den 24. marts 2010

Velkommen


Velkommen til en blog hvor jeg viser mine kreative produktioner frem.

Lige netop taget af pindene:



Strikket i Rasmilla-luksusgarn som er en silke+uld i farve mørk lilla. Bomber i Rasmilla-yndlingsgarn som er en blanding af uld/bomuld jeg tror der er 9 farver, da jeg fandt lidt ekstra farver i mine restekasser. Strikket på pind 3+3½. Vægt 51 gram efter vask.

Bomberne strikkes på undervejs, hæftes efterfølgende så små nysgerrige fingre ikke kan trække dem af.

Modellen som er et teststrik og er solgt.
Jeg vil også have en Rasmilla....mere.... Derfor teststrikkede jeg Fiona, som voksen str xxl


Strikket i Rasmilla-luksusgarn. i farve Syrlig grøn og grøn til kontrast.
Pind 3 og 3½. Vejer 210 gram, efter vask
Derudover har jeg strikket et par håndledsvarmere til vores julebanko som holdes i juni - ja vi sparer sammen til et lokale til vores julefrokost, da vores arbejdsplads er alkoholfri og der skal altså en enkelt snaps til for at få sild til at svømme.
Jeg forsøger at fotografere disse, til næste indlæg. Men i kan få data her.
Håndledsvarmere strikket af supersoft fra Holstgarn.dk modellen hedder Annefødder og er en gratisopskrift som Anne har lagt på Ravelry
Vejer 17 gram, Pind 2½, Farven er Classic Fatigue.
Ellers er der vel en UFOer hist og pist, men en jeg nok skal komme igennem er et Christel Seyfarth sjal som er på pindene, i de dejligste farver jeg selv har sammensat, det er ikke tv-strik. Der skal skiftes farver hele tiden.

4 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Rart at se dig her igen, ses vi snart i den virkelige verden?
    Knus
    susan

    SvarSlet
  2. men så fina blusarna är, din blogg blir säkert fin att kolla in

    SvarSlet
  3. That little purple dress is absolutely adorable! I wish I read your language better to know if you made it. I think you did. Marvelous! :)

    SvarSlet
  4. Har svaret Robynn på prvaten, at hun skal holde øje med etsy og ravelry, hvor Rasmilla også har sine opskrifter på Dansk / engelsk

    SvarSlet